Lokal venteliste

Vindu med blå tape som danner et hjerte på midten, utsikt til børvasstindene gjennom hjertet - Klikk for stort bilde Magnhild Johansen

Nå kan du sette deg opp på lokal venteliste for skoleplass på Bodin.

Sett deg opp på venteliste ved å sende inn skjemaet Søknad om skoleplass ved lokalt inntak i august. Logg inn med minID, BankID etc.

OBS! Hvis du har fått beskjed om at du står på venteliste til skoleplassen du ønsker deg skal du IKKE sende inn dette skjemaet.

Alle som søker lokal ventelisteplass blir satt opp bak de som allerede står på de offisielle ventelistene fra fylket.

Ikke gå glipp av tilbud om skoleplass - Ta telefonen!

Ved lokalt inntak får du tilbud om skoleplass pr telefon, ikke sms. Det er viktig at du svarer på telefonen hvis det ringer fra et nummer som begynner på 756. Når vi har prøvd å ringe deg noen ganger uten å få svar vil tilbudet gå videre til neste på lista.