Fylkesmesterskap i futsal

Idrettsfag på Bodin inviterer til fylkesmesterskap i futsal,  påmeldingsfrist fredag 21. oktober.

Turneringen går i Bodø spektrum 23-24. november 2022.
Meld på til runben@vgs.nfk.no - pris for påmelding: 1500,- pr lag.

Overnatting

Overnatting på skolen: Bodin videregående skole – 1000 kr pr lag (uavhengig om det er fra 22.-24. nov eller 23-24. nov) – Betales sammen med påmeldingsavgiften på tilsendt faktura.
Eksempel: En skole som har 2 lag betaler totalt 3000,- i påmelding + 2000,- i overnatting = totalt 5000,-.
Frokost er inkludert i overnattingen onsdag og torsdag + kveldsmat tirsdag kveld 22/11

Overnatting på hotell: Hotelltilbud via SmartHotels (tilbud sendt til skolene på epost)