Skolestart på Bodin 2024

Magnhild Johansen

Første skoledag for elever er torsdag 15. august 2024.

Vg2, Vg3 og påbygging:
Vg2 og vg3 møter i gymsalen. Vg2 møter kl. 09.00 og Vg3 og påbygging møter kl. 10.00. Vg3 skal låne lærebøker første skoledag, ta med hengelås til skapet ditt.

Vg1: Startsamtale med kontaktlærer
Elevene på vg1 blir kalt inn enkeltvis sammen med sine foresatte til startsamtale med sin kontaktlærer. Innkallingen får eleven på SMS mandag 12.august. Ved å trykke deg inn på denne siden kan du lese mer om hva startsamtale er og hvordan dere kan forberede dere til den: Startsamtale for elever på vg1 - Bodin vgs

For vg1 er startsamtalen det eneste som skjer torsdag 15. august. Fredag 16. august skal alle elevene på vg1 møte opp kl. 08.30 i gymsalen og skal være sammen med klassen og kontaktlærer fram til lunsj.

Innføringsklassene:
Innføringsklassene møter i kantina klokken 10.30.

Ny på Bodin? Her finner du en oversikt over ting du må ordne før skolestart og viktig informasjon.