Streik - Bodin vgs er berørt

Elever får beskjed på Itslearning om hvilken undervisning de skal møte til.

Streiken i forbindelse med årets lønnsoppgjør berører oss på Bodin videregående skole. 63 ansatte gikk ut i streik fra morgenen torsdag 26.mai 2021.

Undervisning som er berørt av lærere i streik vil ikke bli gjennomført. Det er imidlertid fortsatt mange lærere på Bodin som ikke streiker. Deres undervisning vil foregå som planlagt, og elevene skal møte til disse timene.

Du som elev skal ha fått informasjon i hvert enkelt fag via Itslearning om hvilken undervisning du skal møte til og hvilke timer som berøres av streik.

Vi vil holde hjemmesiden fortløpende oppdatert.

3-toppsturen torsdag 27.mai går uansett som planlagt.