Velkommen til åpen dag 23. januar!

Fra klokken 17.00 - 19.00 tirsdag 23. januar 2024 er det åpen skole på Bodin vgs.

På dagtid vil alle elever på 10. trinn få mulighet til å besøke oss. Informasjon om elevbesøket på dagtid er sendt ut til ungdomsskolene.

På ettermiddagen er alle kommende elever og foresatte og andre interesserte velkommen til skolen for å få omvisning og informasjon.

Åpen skole på ettermiddagen

Fra klokken 17.00 - 19.00 tirsdag, 23.januar 2024 er det åpen skole på Bodin vgs.

Representanter fra skolen står klare til å guide dere rundt på alle våre avdelinger og utdanningsprogram.

Klokken 17.30 er det informasjonsmøte i det store auditoriet ved rektor og leder av elev- og lærlingetjenesten.

I kantina vil det være stands for alle utdanningsprogram, elevtjenesten, NORD universitet, opplæringskontor med flere. Her kan du stille spørsmål og få nærmere informasjon om skolen, utdanningsmuligheter og fagtilbud.

I biblioteket i 2.etasje kan dere få informasjon om læremidler, låneordninger mm.

I tillegg vil du møte andre aktører som Nord universitet og ulike opplæringskontor på stands.

Elever og foresatte på 8. og 9.trinn er også velkommen på besøk.