Informasjon programfag ST 2022- 2023

Klipp media UB Vi åpner for valg av programfag og obligatoriske fellesfag i Visma in School den 17. februar 2022.

Klassene får tildelt tidspunkter der dere skal velge fag, mens det er personer til stede som er behjelpelig med valget og kan svare på spørsmål.

Tidspunkt er sendt ut på Transponder.

Modulen for fagvalg vil være åpen fram til 24.februar, og elever som ikke kan være til stede på de oppsatte tidspunktene, kan gjennomføre valget innenfor denne perioden.

21.-23.februar blir avdelingsledere tilgjengelige for hjelp og veiledning for de som ikke har fått lagt inn fagvalget på de oppsatte øktene.

For generell informasjon om fag og fordypning, se Studiespesialisering | Videregående opplæring - vilbli.no

Linken til fagvalgsmodulen i Visma InSchool ligger her: https://bodin-vgs.inschool.visma.no/

Informasjon om programfag

I denne videoen får du informasjon om programfag på studiespesialiserende for skoleåret 2022 -2023 Trykk her for å se video