Velkommen til åpen skole 22. februar!

Elever i gata - Klikk for stort bilde Fabienne Renda På dagtid vil alle elever på 10.trinn få mulighet til å besøke oss.

På ettermiddagen er kommende elever og foresatte velkommen til skolen for å få omvisning, informasjon og stille spørsmål.

Informasjon om elevbesøket på dagtid er sendt ut til skolene.

Åpen skole for elever og foresatte

Fra klokken 17.00 - 19.00 er det åpen skole.

Elever og avdelingsledere står klare til guide dere rundt på alle våre avdelinger og utdanningsprogram.

Klokken 17.30 er det informasjonsmøte ved rektor og leder av elev- og lærlingetjenesten. Møte vil skje i det store auditoriet vårt i 2.etasje.

I kantina vil det være stands for alle utdanningsprogram og elevtjenesten. Her kan du stille spørsmål og få nærmere informasjon om skolen, utdanningsområder og fagtilbud.

I biblioteket i 2.etasje kan dere få informasjon om læremidler, låneordninger m.m

Elever og foresatte på 8. og 9.trinn er også velkommen på besøk.

Her kan du lese informasjonsbrev fra rektor Geir Ludvig Næstby Åpen skole invitasjon og informasjon (PDF, 596 kB)

Vi gleder oss til å se dere her på skolen vår.