Skolestart på Bodin

Magnhild Johansen

Første skoledag for elever er mandag 21. august 2023.

Vg2, Vg3 og påbygging:
Vg2 og vg3 møter i kantina. Vg2 møter kl. 09.00 og Vg3 og påbygging møter kl. 10.00. Vg3 skal låne lærebøker første skoledag, ta med hengelås til skapet ditt.

Vg1:
Elevene på vg1 blir kalt inn enkeltvis sammen med sine foresatte til startsamtale med sin kontaktlærer. Innkallingen får eleven på SMS i  løpet av uke 33. Her finner du mer informasjon om innholdet i møtet (PDF, 87 kB).

For vg1 er startsamtalen det eneste som skjer mandag 21. august. Tirsdag 22. august skal alle elevene på vg1 møte opp kl. 08.30 i kantina og skal være sammen med klassen og kontaktlærer fram til lunsj.

Her finner du oversikt over ting du bør ordne før skolestart

Er du ny på Bodin? Her finner du en oversikt over informasjon vi ønsker du skal sette deg inn i